3 Nisan 2011 Pazar

Çevreciler de eğlenmelidir.

           Bu sabah gerçekten eğlenceliydi. Çevre bölümü futbol turnuvasındaydık(böyle söyleyince nasıl da havalı oldu ama bildiğin bi taraflarımız dondu:)). İtiraf ediyorum sırf Ceyda'yı futbol oynarken görmeye gittim.Kafasına top gelir sahanın ortasında ağlamaya başlar diye düşünüyodum. Ama olaylar hiç de umduğum gibi gelişmedi... Bu arada Şemsettin trabzonsporlu ama şöyle bişi var adam adanalıymış ya aslında bi adanalı tabiki de trabzonsporu tutabilir nasıl fenerin türkiyenin dört bi yanından taraftarı varsa trabzonun da olabilir ama sanki hep trabzonsporu tutanlar trabzonlu olur gibi gelir insana ya da sadece bana=) Nese maça dönelim:)
  
           Ceyda'nın ne yapacağını merakla beklemekte seyirciler. Seyirciler dediğimde ben ve Ulca bi de bizden sonra maçı olan insanlar:) Maç başladı Ceyda'yı koşarken görünce ister istemez güldük Ulca'yla. Ulca bu arada fotoğraf falan çekmeye çalışıyor bir yandan. Birden beklenmedik bir anda Ceyda topu aldı pasını verdi ve berkan topu ağlara gönderdi yani Ceyda bildiğin asist yaptı. Sonra sevinç gösterileri tabi ceyda berkan'ın üstüne atladı. İlk golü biz atmış olduk. Sonra 5 dakka oldu maç başlayalı Ceyda çıktı oyundan(nasıl nefes nefese bünye kaldırmadı tabi 5 dakka koşmayı ama iyi oynadı bi kıza göre şimdi:)) ve biz 2. bi gol daha attık her şey mükemmel adeta! Her inişin bi çıkışı olduğu gibi her çıkışında bir inişi vardır diyerekten bizimkiler gol yemeye baladılar durum 3-2 oldu(karşı taraf önde). Sonra Uğur mükemmel bi golle durumu eşitledi. Golü nasıl attığını tarif edemiyorum o yüzden boşuna tarif edip elime yüzüme bulaştırmıycam olayı. Herkes artık ölü durumda maçın son 20 dakkası falan 2 gol daha yedik hakkaten üzücüydü. Olsun maçın sonunda burgera gideceğimizi bilmek üzüntümü alıp yerini sevince bıraktı.

           Hakkaten çok eğlenceli bi sabah oldu yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

            Hadi ben kaçtım bam!