Daha dün kalkülüs sınavı olduk. Resmen her normal öğrenciden beklenen performansı gösterip son iki gün çalışmaya başladım. Konular birbirine girdi, birinden sıkılıp diğerine atladım, çorba oldu kafam. Her şey yarım yamalak.. Bu kargaşayla sınava girdim, allah için kolaydı sınav ama ben iki saat aynı hatayı yapıp durdum. Bi yerlerde bi hata yapıyorum. En güvendiğim soru olan çift integral sorusunu 45 kere çözdüm resmen. Bir şey yapıyorum bütün x ve y ler kayboluyor. Napıyorsun? diye sorun bana. Kırk saat integral almak yerine türev alıyormuşum. Derin bir nefes alıp tekrar baktığım zaman anladım, çok zekiyim farkındayım.
Uzun süredir de yazmıyordum. Canım gerçekten bu aralar istemiyor.
Bir de dünyanın en iyi insanı olmaya aday bir dostum var benim, dünya tatlısıdır kendisi.. Cünom. Doğum günün kutlu olsun,nice yaşlara..:)
Bunu da belirttikten sonra ben kaçıyım kendinize iyi bakın!