1 Ekim 2011 Cumartesi

Kıl oldum abi

 Bi ODTÜ programımı daha anlatıcam ama o bi daha ki yazıya malum şu an program hazırlama özürlü okulum açık açık lab saatlerini bi söyleyemedi..

 Ha tam da lablardan bahsetcektim, organik labının ilk buluşması perşembe günü oluvermiş. Tabi bölümde kimsenin haberi olmadığından gitmemize olanak yoktu, öyle de oldu zaten:D Adam(lab asistanı) bakmış kuş uçmaz kervan geçmez, ortam sakin ve kimse yok kendi kendine anlatcak değil ya hepimizi yok yazmış. Ee be akıllı zaten 2 hakkın var sonra kalıyosun yani ne kadar debelenirsen debelen. Ne diye yok yazarsın?! Herkes keyfinden gelmedi sanki(tesadüf de olsa hafif keyif vermedi değil) bizim programda öyle bişi demiyor hacı. Ama tabi öğrenci her zaman sorumsuz profil çizdiğinden suç bizim yani bariz. Ama programa koymayan da kabahat yok tabi olur öyle ufak tefek aksaklıklar canım yapmayın(!). "Gelmediniz ben de yok yazdım." mühür gibi anasını satıyım. Sonuç şudur ki giriş quizinden bi kere bile geçemezsen kaldın. Evet sevgili okulum tehditi sever.

 Neyse öyle işte gençler daha bi static alma hikayem var ona hiç girmiyorum hadi yırttınız!

 Kendinize çok cici bakın aman da aman:D