2 Şubat 2014 Pazar

biraz birikmisler

Selam uzun zamandir yazmiyordum biraz bisiler karalayayim dedim. 

  • Sonunda bi nefes alma zamanim oldu yaklasik bir haftadir bitkisel hayattaymiscasina sadece dizi film izliyorum. En ufak bi esinti yaratcak bi harekette bile bulunmuyorum eskiler buna camis gibi yatmak dermis cok dogru demisler her zamanki gibi. Ama boyle yatarken hala icim tam anlamiyla rahat degil staj raporum var yazmam gereken o kadar useniyorum ki dunyalar kadar hatta galaksiler belki butun evren kadar. Boyle hani insanin kas tonusu diye bisiyi vardir ya tam anlamiyla kendini birakamazsin bi miktarda olsa hep kasili kalirsin iste bizim bolumde tam oyle bir sey. Tam bitti diyosun ama yine kucuk de olsa bi isin kaliyo tam anlamiyla rahatlayamiyorsun.
  • Geri donusume atmak icin biriktirdigim her seyi bugun cope attim bi anlik cinnetle. Olmiycak benden cevreci ya valla cuzdanimda biriktirdigim egolardan tut biriktirdigim pillere kadar hepsini attim cope gitti. Gunahim cikti bence bu da tamam.
  • Ankaradan geldim hava bok gibiydi. Istanbula vardim yine hava bok gibi. Var bu iste bi is ama.. Instagramda goruyorum ben terk ettim edeli ankara da hava duzelmis cicekler acmis bu kadar bahtsiz bedevi olabilirim anca herhalde.
  • bi de nacizane bi arkadasimin guzel emeklerini barindiran bi fanzin var. Size bu fanzini oneriyorum gencler ve genc kalanlar. Reklamin hasi burda. Bu adreslerden takip edebilirsiniz : http://alfabefanzin.com/  ,  https://www.facebook.com/alfabefanzin
  • bi de sen aydinlatirsin geceyi adli filmi izleyin turklerde de is varmis dedirten bi film onur unlu yazdim seni bi kenara adamsin!
  • genel olarak boyle hadi iyi bakin kendinize BAM!!

16 Ağustos 2013 Cuma

rock'n coke hazırlıkları

Gitmek için kolları sıvadık. 3 gün çadırda kalmak kadar büyük bir challenge olmasa da yine de çok eğlenicekmişiz gibi bir his var içimde. "Varlık içinde yokluk" olayı bizim işimiz ne de olsa. 

Hazırlık dediysem ben hiç bişi yapmıyorum ha, mental açıdan hazırlanmak kastım yoksa çadır başkasından (biraz beleşe geldi yalan yok):D   

Gruplar mega büyük olmasa da benim için ayrı yeri olan gruplar genelde. Arctic Monkeys'den söz etmeye gerek yok bence ama "Brianstorm" u paylaşayım dikkat bi "Brainstorm"değil!

'

Olimpiyatlardan sonra hep istemiştim canlı olarak izlemeyi, beatles coverları geliyor aklıma hep.


 

Bi diğer beni heyecanlandıran grup da Hurts ne yalan söyliyim hep onları dinliyorum bu ara Theo nun sesini beğenmeyen var mıdır acabas?



When I'm standing in the fire
I will look him in the eye
And I will let the devil know that
I was brave enough to die
And there's no hell that he can show me
That's deeper than my pride


bazı şarkılarının sözleri inanılmaz derecede güzel..

O zamana kadar havanın biraz serinlemesi dileğiyle:D 



25 Şubat 2013 Pazartesi

bir odtu ders programi daha..

pazartesi:

pazartesiyi sadece haftanin basi oldugu icin suclayabilirim onun disinda ders programi acisindan cok da sikintili bi gun degil. saat 10.40 da baslar maraton. sevgili asiri amerikan hocam dr. murdoch la mikrobiyoloji gibi cok da ilgi cekici olmayan turden bi dersle starti veriyoruz. 2 koca saat boyunca gozle bile gorulmeyen ama altin degerinde yaratiklarla ugrasiyoruz en azindan ugrasiyomus gibi yapiyoruz. sonra bu sene odtu bize acimis olmali ki gecen senelerde yeterince bu cocuklari ac ac dolastirdik artik bi ogle arasini hak ettiler diyip bi saat mola koymus. eveet yemegimizi yedik karnimizi da doyurduk artik air pollution zamani dunyanin en tatli ve de en guzel gobegine ve ayakkabilarina sahip hocamla. tatlis iki saat global warmingden sonra gun bitti dagilin!

sali:

sabahin korunde dunyanin en sevimsiz dersi thermoyla gun baslar. tahmin ediceginiz uzere daha kargalar kahvalti etmemistir o saatte (8.40). saniyelerin dakkaya, dakkalarin saatlere donustugu hic bitmiycekmis gibi gelen iki saatlik iskence bittigi zaman 3 saat bossun der odtu ne yaparsan yap. at mi kosturuyosun yemek mi yiyosun akrobasi mi yapiyosun artik orasina odtu karismiyo sagolsun. sonra yasam sevinci icinden yillar once alinip katledilmis bir hocayla 2 koca saat boyunca istatistik zamani. ders kolay olunca pek isyan etmek gelmiyo icimden gecemiycek olsam isyan ederdim ama! neyse gun bitti 

carsamba: 

9.40 gun baslar. kendisi bi 8.40 degil o yuzden nispeten pozitif basliyoruz. bi seans air attiktan sonra physico. hani thermoya dunyanin en sevimsiz dersi demistim ya sozumu geri aliyorum physico dunya sevimsizi bi ders cunku. ozetliycek olursak: a+b*@=c ve @=k+d ve d=h*^ ve ^=aksdhbfgksgrksud . boyle suregelen dersin basindan sonuna kadar zincirleme formul tamlamasi yazdigimiz bi ders. 2 saat de bu suruyo gun bitiyo.

persembe:

9.40 birer saat micro+physico kombosu (neye ugradigini sasiriyosun ayagini denk al diyo odtu burda). bi saat ara sonra cerezlik bi saat istatistik hemen sevinme cerezlik dedim diye daha odtu ardina neler koymus bilmiyosun ki niye seviniyosun hemen?! hemen cikiyosun derhal laba gidiyosun cezalisin! 3 saat orda neyduu belirsiz tek hucrelilerle ugrasicaksin usendigin icin asi da olmamissindir kesin surun o zaman sen misin sevinen!  olmeyip de sag cikarsan bugunden cumaya gecebiliriz.

cuma:

2 saat thermo icin kaldiricaksin o koca kicini geliceksin odtuye 10.40 da. makul bi saat soz konusu oldugu icin muhtemelen kirmiycaksin odtuyu pasa pasa geliceksin. cabuk dinicek bu aci cunku daha da ders yok. gun biter.


aslinda cok dolu degil su an programim biliyorum persembe haric tabi ama bi de recitationlar eklenince patliycam sonra bi de tenise basladik sonra bi de gyme baslicaz sonra ben daha bateriye baslicam ee daha bunun odevi var carti var curtu var. sizin de icinizi daha fazla karartmadan kaciyim bari !

17 Aralık 2012 Pazartesi

yeni yıl istekler listesi vol.2

Eveeeeet bloğumla 2. senemizi dolduruyoruz uhuhuhu çok duygusal daha önce de beklenti, istek (ne derseniz işte) listemi burda dile getirmiştim bu sene biraz erken yazıcam çünkü yılbaşında uğraşamam istanbulda aile saadeti yaşıycam biraz da. Here goes nothing..

  • Listemin vazgeçilmezi olan bi istek bu "seneye görüşürüz" esprisi yapanlar anında oracıkta ölsün nesilleri tükensin net. 
  • Biri artık bizim gruptakilerin bahtını açsın ya valla parası neyse vericem söz. (Ama halimizden memnunuz orası ayrı)
  • Odtü her hafta sınav yapmasın arada bi nefes alsın insancıklar yazık!
  • Greysdeki gerekli tatlış karakterler ölmesin artık!
  • Dünya kadar vaktim olsun da aklımdaki animeleri bi izliyim.
  • Şu barbie li perdelerden kurtulayım hatta bütün dünya kurtulsun hepsi imha edilsin inş. belki yeni yıl hediyem perde olur lan:D
  • Şarap cenneti şirince insan fazlalığından çöküp sular altında kalmasın:(:(
  • The voice u Cassadee kazanmasın azcık da kardeş kazansın! Terry kazansın nolurmuştu yani.
  • Gereksiz insanlara değer vermeyi onları takmayı kesiyim nolur.
  • Telefonumu bi sene daha kaybetmemenin gururunu yaşıyorum darısı 2013 ün başına.
  • Muhteşem filmler gelsin 2013 te.
  • Çerkes olmaya çok yaklaştım 2013 te başarıcam inanıyorum:)
  • H&M i evlatlık edinmek istiyorum bi de 
evet sanırım bu kadar..
Çok alakasız istekle de ilgisi yok ama Hobbit ne muhteşem filmdi öyle abiiii!
Hadi kimse kendini kandırmasın 2013 e girebilicez 21 aralıkta bişi olcağını cidden düşünen yok dimi?! Ben kendimi garantiye aldım isteklerimi belirttim ona göre 2013 e girilecek!

çok eğlenceli video bu saçma sapan yazıyı okuduysanız hakettiniz demektir iyi seyirler diler teşekkür ederim=)

13 Ekim 2012 Cumartesi

Evim hakkında bilinmesi gereken bi kaç şey var

Herkese selam. Malum ev çıktım simdi evin en sevdiğim yanını ve en nefret ettiğim yanını paylaşmak istiyorum..

En sevdiğim yanı tabi ki de kahvaltılarımız mutfakta harikalar yaratan iki tane ev arkadaşı hayat kurtarır gençler. Ben çok yetenekli olmadığım için yemek konusunda hayatta en sevdiğim iki insan onlar oluverıyor karnım acıktığı zaman:D



En sevmediğim yanını aslında göstermek çok istemiyordum ama bundan kaçamıycam sanırım o yüzden ya şimdi dalga geçin ya da sonsuza kadar susun! Çok ciddiyim lan! yoklukta gideri var tamam mı en kısa zamanda değiştiricem kendisini param olduğu zaman komik ama dalaga geçmeyi abartmıycaksınız tamam mı uhuhuhuhuhu!!!!!

Evet onlar bir adet barbie li perde tamam mı!!! küçükken kafalarını koparır bi kutunun içinde toplardım şimdi hortladılar ve odamı işgal ettiler!! Gün gelir devran döner demişlerdi. İntikamları çok acı oldu uhuhuhu!! sabah kalkıp ilk onların o sahte gülüşlerini görmek çok korkunç uhuhu çok dertliyim bu konuda:D

neyse bu kadar işte barbie li perdelerin olduğu bi dünyaya çocuk getirmek istemiyorum! Hadi görüşürüz!




10 Ekim 2012 Çarşamba

çok saçmaladım okumayın!

Uzunca bir süreden sonra ilk defa canım yine burda saçmalamak istedi ee başlayayım öyleyse..

Kürkçü dükkanına geri döndüm hiç gitmemişim gibi oldu diyebilirim hatta. Her şeyi çok özlemiştim ama şimdi özlemim dindi rahatım. Geldikten sonra ne yaptın ilk diye sorulduğunu hissediyorum en azından ben bu soruyu cevaplamak istiyorum tamam mı benim bloğum beğenmeyen dağılsın. Bu gereksiz atardan sonra cevap veriyorum hepinizin tahmin ettiği üzere dedikodulara yetiştim 6 ayda neler olmuş neler? Tabi ki bunları anlatmıycam size burası dedikodu yapmak için uygun bi yer değil ayrıca ayıp lan! Ha bi de RHCP konserine gittim ben böyle. Çok saçma bi konser günüydü dünyanın ulaşımı en zor yerindeydi sanırım konser. Zaten çok tatmin edici bir yanı yoktu konserin içemiyosun sapıtamıyorsun zaten sapıtıcak yer yok 10 bin kişilik yere 35 bin bilet satarsan olacağı bu sonra neden konser durgun? durmaktan başka şansı yok ki zaten adamların yani oynasa garanti parmağı birinin gözüne giricek! neyse size kısaca konserden olaylı dönüşümüzü anlatmak istiyorum. Konser alanından 1.5 saatte çıkışımızı işin içine katmıycam çünkü sıkıcı bi hikaye tren oluşturup kaplumbağa hızıyla ilerledik neyse konser alanından çıktık abi bi tane adam var servisler bu taraftan diyor o tarafa bakıyorsun 3 tane servis önünde 1 milyon insan. Evet çok zekisiniz tabi ki servisle gidemedik ne mi yaptık en ilkel taşıt olan ayaklarımızı kullandık rahat bi ileri bi geri 6-7 hatta 10 km bile olabilir yürüdük sonunda bi dolmuş bulduk (istanbul için minibüs oluyor sanırım) metrobüse gidiyormuş biz de metrobüse geldik. biraz rahatladık en azından bi dönüş yolu bulduğumuz için ama gelin görün ki herkes aynı yolu bulmuş metrobüsler dolu dolu hiç kapılarını açamadan ilerliyorlar böyle. En sonunda önümüzden geçen 5. veya 6. metrobüs olması lazım nispeten boştu. tabi ki hemen bindi herkes ama nefes alıcak yer yok. bi akıllı arkadaş şu yolcuların tutunması için konulan direklere tırmanmıştı o kadar yani herkes birbirinin kucağında gidiyor ama  afedersiniz kimsenin sikliycek hali yok. neyse mecidiye köy müydü öyle bi yerde indik ordaki taksiciler lütfedip aldılar allahtan peygemberden taksime ulaştığımızda 3 tü sanırım. Velhasıl siz siz olun eyüp santralistanbulda konser olursa çok mühim biri olmadığı sürece uğraşmayın. yeni öğrendiğim terimleri burda kullanmak istiyordum aslında ama olmadı konu uygun değildi biraz hevesim kursağımda kaldı bu yüzden neyse..

kafanızı şişirdiğime göre defolup gidebilirim kendinize iyi bakın insanlar!

15 Mayıs 2012 Salı

..

Aslında her sey nettir hayatta siyah veya beyaz, gri yoktur. Net olmak guzeldir hayat icin belki ama cogu insan icin net ya cok acımasız ya da cok mukkemeldır. Ama net olan seylerin degismesi de an meselesidir ve mukkemelin tam bi yıkıma donusmesı bu da nettır yıne net olması hayat icin iyi insanlar için kotudur, hayal kırıklıgıdır. Neyse ki griye yaklasmanın yolu içkiden, beyni bulandırmadan gecer her sey bulanır hayatın netlikleri sadece senin aklında da olsa tum kesinliklerinden arınır bir kac saat icin bile olsa diger ihtimallerin varolusu rahatlatır, nefes aldırır, unutturur.