Uzunca bir süreden sonra ilk defa canım yine burda saçmalamak istedi ee başlayayım öyleyse..
Kürkçü dükkanına geri döndüm hiç gitmemişim gibi oldu diyebilirim hatta. Her şeyi çok özlemiştim ama şimdi özlemim dindi rahatım. Geldikten sonra ne yaptın ilk diye sorulduğunu hissediyorum en azından ben bu soruyu cevaplamak istiyorum tamam mı benim bloğum beğenmeyen dağılsın. Bu gereksiz atardan sonra cevap veriyorum hepinizin tahmin ettiği üzere dedikodulara yetiştim 6 ayda neler olmuş neler? Tabi ki bunları anlatmıycam size burası dedikodu yapmak için uygun bi yer değil ayrıca ayıp lan! Ha bi de RHCP konserine gittim ben böyle. Çok saçma bi konser günüydü dünyanın ulaşımı en zor yerindeydi sanırım konser. Zaten çok tatmin edici bir yanı yoktu konserin içemiyosun sapıtamıyorsun zaten sapıtıcak yer yok 10 bin kişilik yere 35 bin bilet satarsan olacağı bu sonra neden konser durgun? durmaktan başka şansı yok ki zaten adamların yani oynasa garanti parmağı birinin gözüne giricek! neyse size kısaca konserden olaylı dönüşümüzü anlatmak istiyorum. Konser alanından 1.5 saatte çıkışımızı işin içine katmıycam çünkü sıkıcı bi hikaye tren oluşturup kaplumbağa hızıyla ilerledik neyse konser alanından çıktık abi bi tane adam var servisler bu taraftan diyor o tarafa bakıyorsun 3 tane servis önünde 1 milyon insan. Evet çok zekisiniz tabi ki servisle gidemedik ne mi yaptık en ilkel taşıt olan ayaklarımızı kullandık rahat bi ileri bi geri 6-7 hatta 10 km bile olabilir yürüdük sonunda bi dolmuş bulduk (istanbul için minibüs oluyor sanırım) metrobüse gidiyormuş biz de metrobüse geldik. biraz rahatladık en azından bi dönüş yolu bulduğumuz için ama gelin görün ki herkes aynı yolu bulmuş metrobüsler dolu dolu hiç kapılarını açamadan ilerliyorlar böyle. En sonunda önümüzden geçen 5. veya 6. metrobüs olması lazım nispeten boştu. tabi ki hemen bindi herkes ama nefes alıcak yer yok. bi akıllı arkadaş şu yolcuların tutunması için konulan direklere tırmanmıştı o kadar yani herkes birbirinin kucağında gidiyor ama afedersiniz kimsenin sikliycek hali yok. neyse mecidiye köy müydü öyle bi yerde indik ordaki taksiciler lütfedip aldılar allahtan peygemberden taksime ulaştığımızda 3 tü sanırım. Velhasıl siz siz olun eyüp santralistanbulda konser olursa çok mühim biri olmadığı sürece uğraşmayın. yeni öğrendiğim terimleri burda kullanmak istiyordum aslında ama olmadı konu uygun değildi biraz hevesim kursağımda kaldı bu yüzden neyse..
kafanızı şişirdiğime göre defolup gidebilirim kendinize iyi bakın insanlar!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder