11 Aralık 2010 Cumartesi

öneri!

      Selam insanlar! Yine berbat geçen fizik sınavının ardından sizlerleyim. Benimle birlikte odtü den 10 yılda mezun olma geyiği hayat bulcak sanırım=) Her neyse sınavı batırmış olmaktan dolayı kendimi ödüllendirip sinemaya gittim.
       Angelina Jolie ile Johnny Depp in filmi turiste gittim. O an ki modumdan mıdır nedir çok güldüm belki o kadar komik bi olay yoktu filmde ama koptum ben. Bi kere Johnny depp e gerçekten hayranım. Adam oyunculuğun tanımını direk yansıtıyor yani nasıl bi karakter oynarsa oynasın o karakterin kişiliğine bürünüyor adam o oluyor işte tarif edemiyorum ama öyle!.. Tabi ki de bu filmde beni bitiren bi espri vardı ki asıl o yüzden beğendim galiba .
       Evet anlatıyorum espriyi hazır mısınız?? (Çok meraklandınız biliyorum) Şimdi johnny depp i kötü adamlar kovalıyor bu da onlar gelmesin diye kapıyı kilitleyip otelin resepsiyonunu arayıp yardım isteyecek . Resepsiyondaki adam telefonu açıyo ve bon corno diyo (olay italya da geçtiğinden ötürü) johnny depp de buna BON JOVİ diyerek karşılık veriyo hahaha=)
       Biliyorum şu an gülmüyosunuz çoğu anlattığım insan da gülmedi zaten. İşte sırf bu yüzden gidin bi johnny depp ten dinleyin evet önerim bu! Ben yazınca veya söyleyince komik olmuyor ama gerçekten komik=p
        Neyse insanlar hadi kendinize iyi bakın moraliniz bozuk olunca eve tıkılıp somurtmayın kendinizi ödüllendirin veya çikulata yiyin! hoçakalııın!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder