Yurdumun insanları gariptir benim artık havasından mıdır suyundan mıdır bilemedim.. Yani gerçekten özenle seçilip bi araya getirilmiş gibiler. Başlayalım öleyse..
Mesela daha dün gelişen bi olayı anlatmak isterim. Her akşam olduğu gibi odamızda bi yandan geyik muhabbeti yapıyorduk bi yandan kucağımda laptop bişilerle uğraşıyodum bi yandan da göz ucuyla da olsa kimya çalışmaktaydım. Bi anlık sessizlikte gerçekleşti bütün olay çığlık ve ağlama sesleri yükseldi yan odadan(kız yurdu doğaldır diceksiniz ama değildi gerçekten o tizlikte bi ses normal olamazdı). Herkesi bi paniktir aldı gitti, koşarak çıktık odadan şuursuzca. Tam yan odaya vardım ki ''Pınar koş kolonya getir!'' dediler. Eee mecburen gittim kolonya aldım tekrardan vardım odaya. Bi baktım yerde bi tip, ağzını on metre açmış kulakları sağır edecek tizlikte bi sesle ağlıyor. Yere yatmış bi hoca beş kız kaldıramadık kızı deli oldum ''Bırakın beni yaaaa!'' diye bağırıyor. Biz de bıraktık oda arkadaşları devraldı kızı.Odamıza tekrar döndük ne olmuş diye merak etmekteydim haliyle annesi falan öldü sandım bi kız başka nasıl o hale gelebilirdi aklım almıyordu. Ama hemcinslerimin biraz da olsa sorunlu olduklarını unutmuşum. Meğersem bir buçuk aydır çıktığı çocuk bundan ayrılmış.. Sinir oldum bi insan nasıl bu kadar ezik olabilir annesi ölse o kadar ağlamaz kendinden geçmez. Bi erkek yüzünden bu hale gelmek rezillik ya bu kadar mı acizsin?? Tamam merak etmeyin sinirlenmedim dün çok sinirlenmiştim ama şimdi geçti.. Hani uzun süreli bi ilişki olsa yine biraz daha anlayacağım ,alışkanlık sonuçta bi yerde yani alışkanlıklardan vazgeçmek kolay değildir ama yani yerlerde sürünmeye değer mi ?? Böğürmeye değer mi? Hastalıklı insanların hastalıklı tepkileri işte.Belki de çok sevmişti öyle deme Pınar diyebilirsiniz ama bana inandırıcı gelmiyor.Ağlayacak mısın? Ağla ona da tamam bi taraflarını yırtıp milleti etrafına toplamanın ne anlamı var ? Bildiğin şov bu yani. Çok katı düşündüğümü düşünenleriniz varsa aranızda bi de olayın yaklaşık 20 dakka sonrasını inceleyelim. o kendini yırtan kız gelir bizim kapıyı çalar , gayet neşelidir o 20 dakka önceki kız gitmiş yerine başka biri gelmiş ve sorar ''kızlar su ürünleri mühendisliğinde okuyan var mıydı aranızda?'' ses tonunda en ufak bi burukluk yoktur. Daha da bişi demem yani hala kızı savunanlara..
Tabi bi de kantinci amca var ben deli eden kantinde sırf o çalışmıyor tabi ama onun olduğu zamanlar tam bi kabus. Bi kere duymuyor gerçekten ahı gitmiş vahı kalmış adamın. Ayrıca ultrayavaş bi insan bi para verişi var teker teker .. Hele bi de yanlış hesap yapması yok mu? Önünde hesap makinası var be adam zahmet et de yazı ver be hacı ama nerdeee???..... Tamam yanlış hesap yapıyosun bari doğru yaptığını iddia etme demi? ama tabi ki o da yok=))
Çamaşırcı teyzeyi de anmadan geçemiycem tonton bi insan bekler herkes çamaşırcı teyze diyince şahsen ben öyle beklerdim ama ekstra suratsız bi insan. Sabah günaydın teyze nereye koyayım diyorum çamaşırlarımı ''Aha şuraya'' diye cevap veriyor, surat beş karış. Bu kadar kibardır kendileri...Tokat gibi cevaplarla sabah sabah insanın karnını doyurur sağolsun. Napalım her çamaşırcı teyze tonton olcak diye bi yasa yok sonuçta..
Bu da yurdumun hallerinden kötü örnekler komikleriyle karşınızda olucam biliyorum heyecanlandınız. Hadi hoşçakalın!=))
ne kötülükler var ülkede takıldığın şeylere bak. kim bilir o çamaşırcı teyzenin ne dertleri vardır...
YanıtlaSiltöbe yareppim.. Ülkede kötülük bitmiyo zaten senin mantığa göre ilerlersek ohooo:D ayrıca çamaşırcı teyzeye dertsiz demedm ki ben..
YanıtlaSil