- merhabalar!
- o değil ilk defa havaalanına tek başıma gitceğim için deli gibi heyecanlyım. Ya yolumu bulamazsam iç hatlardan dış hatlara geçemezsem. bavulu yanlış yere verrsem o ayrı diyarlara ben ayrı diyarlara gidersem ya ben yanlış uçağa binersem aktarma yapamazsam ya uyuyakalırsam ya ya ya:( evet çok korkuyorum bi yandan bana büyüdüğümü hatırlatıyor gerçekten ne alaka bilmiyorum sanki tek başına uçağa binmek büyüdüğünün göstergesi.. her neyse böle işte
- bu aralar üşengeçliğim üzerimde (her zaman üşengeçsin dediğinizi duyar gibiyim ama bu farklı valla) küçücük işleri halletmek için dağlar kadar yol katetmek zorunda mıyım ben neden ya?? her şey çok uzak keşke her şey biribirine yakın olsa . 5 dakkada beşiktaş hesabı (blogumda beşiktaşa yer verdiğime inanamıyorum fenerliyim aslında hıhı evet FENERLİYİM!).
- bu bloga madde madde yazma işi feci halde hoşuma gitmeye başladı. baştaki o noktalar beni cezbediyo bi hava katıyor evet.
- kesinlikle yaz okuluna adımı altın harflerle yazdırdım bi de odtünün yaz okulu ortamını görelim bakalım.
- öökünün kedisinin ismi ne ulan? bildiğin gri garfield kızmış ama son anda ortaya çıktı nasıl diye sormaayın uzun hikaye:D
- lisedeyken herkesle ilgili tezahurat yazmamızdan olsa gerek bu aralar herkesle ilgili tezahurat yazıyorum aklımdan sapkın bi özellik kabul ediyorum ama çok zevkli ulen!
- cünomun annesi bana börekler yapmış ona burdaan çok teşekkür ediyorum süperdi oda arkadaşlarım ve tabikii benim sayemde geldiği gün bitti gitti ama sağlık olsun nefisti yüzümde kocaman bi gülümseme bıraktı.cennet ana ların ayakları altındadır sözünü bi kere daha çok doğru olduğunu anladım daha başka nerde olabilir ki zaten..
- bu ara odada yiyecek açısından sorunumuz olmuyo suyumuzda var krediler verildi ya doldu cepler deli gibi harcayası var bizimkilerin ! zaten deliler o ayrı konu=)
- final zamanı malum bu aralar can sıkıcı evet ama ilk finallerim olduğu için de içten içe bi değerliler benim için çaktırmayın;)
- tumbler mı açsam diyorum ama burayı da kapatmak istemiyorum ee ikisine beraber de yazamam kafam karışık anlıycağınız.
- blind melon dan no rain i dinleyin mutlaka sevimli bi şarkı:)
11 Ocak 2011 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
odtü nün yaz okulunu kaçırmamak lazım :))
YanıtlaSilnapcan be tumbler ı loser mısın?
YanıtlaSilee onur un da var o da mı loser oluyo bu durumda? ne biliyim bi düşünce sadece muhtemelen burda kalırım..:D
YanıtlaSilother bands play, blogger kills.
YanıtlaSil