- uzun süre sonra sizlerleyim yine yine yeniden.
- hastayım hafif bi yüz felci geçiriyorum endişelencek bişi yok geçicekmiş.
- ilaçlar iğrenç sormayın sevmiyorum onları aslında iyi kafa yapıyolar ama hoş değil.
- evet farkettiğiniz üzere fazla yazasım yok.
- dersler her zamanki gibi ağır ama bugün calculusu nihayet anladım sanırım.
- çizim dersi çok ilginç bilinçsizce yapılan bi aktivite, iyiki bilgisayar okumuyorum bu arada onu da belirtmek isterim okuyanlara allahtan kolaylık diliyorum.
- ağzım burnum yerinde merak etmeyin öle iğrenç bi görüntüm yok:)
- yazmak iyi geldi şu an gerçekten .
- soğuk hava çarpar affetmez haberiniz olsun kendinize iyi bakın gençler sağlık hakkaten en önemli şey şu hayatta anneanne gibi hissettim kendimi şu an .
- pazar günü aşk tesadüfleri severe gidiyim bi bakıyım neymiş ne değilmiş yorumlarımı yazarım merak etmeyin.
- oscarlar için heyecanlı değilim ben pek de heyecanlı olan şirin iki tip tanıyorum onlara uykusuz geçecek olan gecelerinde başarılar diliyorum:)
- hoşçakalın!
25 Şubat 2011 Cuma
hayat şaka gibi.
7 Şubat 2011 Pazartesi
anneğğğ ben vampir oldum.
Saat resmen 4 evet sabah 4 ve ben ayaktayım gram uyku yok gözlerimde. Ne biçim bi mahlukat oldum ben nerde o 11-12 lerde yatmalar.. Ama ben biliyorum hep bu arabada uyuklamalar yüzünden oluyor bu evet evet onun bi sonucu olmalı.Yoksaaaa ben kesinlikle sana ihanet etmem UYKU sen benim en sevdiğim şeysin şu hayatta dostlar akrabalar alınmasın ama(neydi o haa sözüm meclisten dışarı) hakkatten de şahane bişi değil mi sorarım size?. Bi de meyve falan yiyim, hafif olsun gece gece dedim, meyveyi kesiyim derken parmağımı doğradım resmen . Kan kaybından ölcektim! Zaten kansızım peçeteye ulaşana kadar emiyim de bari boşa gitmesin dedim. Hakkatten tadı iğrenç demir yemişsin gibi "demir yedin mi?"diyeceksiniz hayır yemedim ama olur ya öyle yemediğin bişiyin tadını bilir gibi olursun, inkar etmeyin size de kesin olmuştur! Gece yaşıyorum, kan emiyorum... Vampir miyim anne ben?!! Cevap: işsizsin!
4 Şubat 2011 Cuma
Hanimiş benim EFESİM!
Evet anlaşıldığı gibi maçtan bahsedeceğim ama baştan söyleyeyim bu kesinlikle teknik dille olmayacak zaten öyle anlatacak teknik dilimde yok!
Bizim burdaki türk aileleri toplaştık ve gittik maça acayip heyecan var tabi. Toplasan 25-30 kişi varız ama hayalimiz oraya gidince bi sürü türkle karşılaşmak hani ama tabi öyle sesimizi duyurabilecek kadar olsa kafi yani. Bi gittik bizim haricimizde tabiki de türk vardı ama 50-60 kişiyi geçmez. 100 kişiyiz işte böyle sesimiz duyulmuyor etmiyor sağlık olsun kalbimiz onlarla diyip izledik maçı..
Başta her şey toz pembe farkı açtık biraz rahatız tabi yüzlerde gülümseme madridlilerin çıtı çıkmıyor inanılmaz keyifli ehe ehe. Maç ilerledikçe tabi pembe gözlükler çıkartıldı yavaş yavaş saçlar başlar tel tel yolunmaya başlandı. Bu anlattıklarım benim için de geçerliydi ama tam işte bu pembe gözlüklerin çıktığı sırada yanımızdaki mal bi adama takıldık biz kardeşimle. Adam ispanyol. Madrid her sayı attığında adam otomatiğe bağlamış gibi aynı hareketleri sergiliyor. Bu hareketleri aşamalara ayırdık eve geldiğimizde Göktuğ yla, evet maçın ayrıntılarını değil o adamı konuştuk hıhı evet.
Aşamalar şunlardı:
Bu arada maç çekişmeli falan kardeşim adam yüzünden hem gülüyor hem de siniri bozulmuş durumda hem sesimizi duyuramıyoruz hem hem hem.. Neyse maç bitti üzgünüz gerçekten. Göktuğ dedi ki "Beni iyi izle." ben de meraklandım "tamam "dedim. Kola almıştık maçın heyecanından olsa gerek içmeyi unuttuk neyse Göktuğ kendininkini bi güzel yanlışlıkla dönerken ispanyola döktü. "PERDON" dedi falan aksilik işte hay allah(!). Sonra sevgili kardeşim dönüp bana "kola gerçekten insanın içini soğutuyor" dedi. İntikam soğuk yenen bi yemek ne de olsa dikkat etmek lazım..
EFES CANDIR!
21 numaralı bilete sahip olmam da sevindirdi bu arada beni:))
Hadi gençler ve genç kalanlar kendinize iyi bakın!
Bizim burdaki türk aileleri toplaştık ve gittik maça acayip heyecan var tabi. Toplasan 25-30 kişi varız ama hayalimiz oraya gidince bi sürü türkle karşılaşmak hani ama tabi öyle sesimizi duyurabilecek kadar olsa kafi yani. Bi gittik bizim haricimizde tabiki de türk vardı ama 50-60 kişiyi geçmez. 100 kişiyiz işte böyle sesimiz duyulmuyor etmiyor sağlık olsun kalbimiz onlarla diyip izledik maçı..
Başta her şey toz pembe farkı açtık biraz rahatız tabi yüzlerde gülümseme madridlilerin çıtı çıkmıyor inanılmaz keyifli ehe ehe. Maç ilerledikçe tabi pembe gözlükler çıkartıldı yavaş yavaş saçlar başlar tel tel yolunmaya başlandı. Bu anlattıklarım benim için de geçerliydi ama tam işte bu pembe gözlüklerin çıktığı sırada yanımızdaki mal bi adama takıldık biz kardeşimle. Adam ispanyol. Madrid her sayı attığında adam otomatiğe bağlamış gibi aynı hareketleri sergiliyor. Bu hareketleri aşamalara ayırdık eve geldiğimizde Göktuğ yla, evet maçın ayrıntılarını değil o adamı konuştuk hıhı evet.
Aşamalar şunlardı:
- adam seyir halindedir, gergindir ama sakindir.
- madrid topu deliğe sokar, adam hızlıca yerinden zıplar, aynı anda kolunu kaldırmaya başlar.
- kolunu gerekli seviyeye getirdikten sonra elini yavaşça pozisyona sokar evet artık orta parmak havadadır.
- orta parmak havalandıktan sonra adam ispanyolca konuşmaya başlar bana bi kaç kelime dışında çince gibi geldiği için pek bi fark yaratmamıştı bu durum ama sayın Göktuğ bey sinirlenmiş bi biçimde çevirdi bana söylediklerini ve ben de sinirlendim hem de çok.
- söylediği ise " Alın alın bu size girsin işte böyle g.t olursunuz efes alın bakalım sizi g.t herifler alın alın beğendiniz mi?" (bu tabi hafifletilmiş ve kısaltılmış hali her sayıdan sonra baya bu şekilde ana avrat düz gidiyor adam)
Bu arada maç çekişmeli falan kardeşim adam yüzünden hem gülüyor hem de siniri bozulmuş durumda hem sesimizi duyuramıyoruz hem hem hem.. Neyse maç bitti üzgünüz gerçekten. Göktuğ dedi ki "Beni iyi izle." ben de meraklandım "tamam "dedim. Kola almıştık maçın heyecanından olsa gerek içmeyi unuttuk neyse Göktuğ kendininkini bi güzel yanlışlıkla dönerken ispanyola döktü. "PERDON" dedi falan aksilik işte hay allah(!). Sonra sevgili kardeşim dönüp bana "kola gerçekten insanın içini soğutuyor" dedi. İntikam soğuk yenen bi yemek ne de olsa dikkat etmek lazım..
EFES CANDIR!
21 numaralı bilete sahip olmam da sevindirdi bu arada beni:))
Hadi gençler ve genç kalanlar kendinize iyi bakın!
2 Şubat 2011 Çarşamba
heyooooooo!
- Evet başlık bulamadım, saçmaladım.
- Size dünyanın en sıkıcı işini söyleyeyim mi? Hazır mısınız? Gezi yazarlığı! Hiç bir şeyi yazarken insan daha fazla sıkılamaz gerçekten buna inanın. Alırım elime fotoğrafları isteyenler gelir yamacıma oturur bende anlatırım paşa paşa; şu şu, bu bu falan valla kasmaya gerek yok. Evet kararım budur ben zevkli falan olur sanıyordum yok arkadaş öyle değil işkence! Evet isyan ettim şu an.
- O değil harbi güzel, eğlenceli bir tatil oldu benim için. Babam burda kral olduğu için her gün ayrı bi veziri bizi akşam yemeğine alıyor bir sürü cici mamalar falan yiyiyorum bi de malum olan anne kahvaltıları harbi harbi kilo falan aldım herhalde..
- Babamın hayatıma aksiyon getirmesi kadar absürt(böyle yazılmıyor muhtemelen) bir şey yok şu hayatta!
- O da değil Efes pilsen maçına gidiyorum Madrid de o da ayrı bi dava kendi ülkemde gitmem Allahım yareppim bazen kendime kızıyorum ama bir yandan da milli bir mesele bu yani buralarda bi de yenseler ki tabiii ki yenecekler bak gurura ,Türk ün şanına o zaman tadından yenmez.
- Ben hep söylüyorum arkadaşlarım bakın yazın İspanya ya bekliyorum , annem bir orduyu yedirmeye içirmeye razı babam desen kral burda bakın bu fırsat kaçmaz diyorum başka bir şey demiyorum. Yalnız küçük bir detayı atlamamak lazım yalnız bir buçuk ay ben buralarda takılabileceğim malum fizikten kaldık yaz okulu falan olayları olacak ama ben burda olmasam bile annemler burda haberiniz olsun dilediğiniz gibi gelin ilgilenirler!
- Hayatı doya doya yaşamak lazım bu bir klişe değil bana göre Defne Joy Foster bile gitti.. Hoş değil hem de hiç bayaaaaa üzüldüm. Off bi de oğlu varmış ya neyse tamam kapattım konuyu.
- Ailemi baya özlemişim yani iyi oldu bu tatil de dostlar siz de özleniyorsunuz kıymetlisiniz benim için ona göre ayağınızı denk alın. Onur Burak skype ımı açamıyorum çünkü onun için açtığım sahte msn adresimi hatırlamıyorum, yeni bi tane daha alsam onu da unutacağım zaten, her zamanki msn imi kullanamıyorum onu da burda uzun uzun anlatmak yersiz anlayacağın o iş yaş=)
- İnsanların blogları 800 kere görüntülenmiş benimki de o günleri görsün nolur!
- Bir de kardeşimi gördünüz beğendiniz şeker bir şey uzaktan anlayabiliyorum ama bunu böyle siz dile getirdikçe bu çocuk havalı şimdi zaten daha da böyle bir havalanıyor. Ablasına çekmiş egosu şişik patlıycak diye korkuyorum. Bi de benden şirin olmasın kıskanıyorum ulen!
- Ulca babamı benden fazla seviyor diye bi endişe var içimde hehe=)
- Hadi benden bu kadar cicişler yazmak istemiyorum ama yazdım nasıl bi insanım ben?
- çözen bana da anlatsın.
- Ceyda ceyda ceyda ceyda ceyda ceyda ceyda daha bi anlamlı oldu şimdi yazı!!!!(affedildim mi?)
- BYE! oğlum bi de ADİOS! yazıyım çok istedim.
Kaydol:
Yorumlar (Atom)