Saat resmen 4 evet sabah 4 ve ben ayaktayım gram uyku yok gözlerimde. Ne biçim bi mahlukat oldum ben nerde o 11-12 lerde yatmalar.. Ama ben biliyorum hep bu arabada uyuklamalar yüzünden oluyor bu evet evet onun bi sonucu olmalı.Yoksaaaa ben kesinlikle sana ihanet etmem UYKU sen benim en sevdiğim şeysin şu hayatta dostlar akrabalar alınmasın ama(neydi o haa sözüm meclisten dışarı) hakkatten de şahane bişi değil mi sorarım size?. Bi de meyve falan yiyim, hafif olsun gece gece dedim, meyveyi kesiyim derken parmağımı doğradım resmen . Kan kaybından ölcektim! Zaten kansızım peçeteye ulaşana kadar emiyim de bari boşa gitmesin dedim. Hakkatten tadı iğrenç demir yemişsin gibi "demir yedin mi?"diyeceksiniz hayır yemedim ama olur ya öyle yemediğin bişiyin tadını bilir gibi olursun, inkar etmeyin size de kesin olmuştur! Gece yaşıyorum, kan emiyorum... Vampir miyim anne ben?!! Cevap: işsizsin!
işsizsin hafif olmuş. ben "mal" ı tercih ederdim. bkz: anne ben mal oldum.
YanıtlaSilohaaa! kabasın.
YanıtlaSilbeğenemedin mi
YanıtlaSilbeğenmedim diycem, napıyım diyceksin o yüzden sözde soru cümlesi olarak algılıycam bu soruyu.
YanıtlaSil