6 Mart 2011 Pazar

Anlattım saçma sapan bişiler.

          O kadar gaza geldim ki şu an yazı yazmak için elimde çay, dışarda kar tam bi atmosfer oluşmuş durumda. Dersin saat 1 de ne işin var burda yazı yazıyosun, yat zıbar dediğinizi duyar gibi oldum hafiften. Bu aralar böyle gün içersinde çok kestirdiğim için sabahları erken kalkıyorum, kahvaltı yapıyorum, gururla da söylüyorum ki düzenli bi hayata sahibim ben hehe:)
      
        Deli gibi film izledim bu hafta sonu ne işine yaradı diye bi sorun? Vallla bilmiyorum can sıkıntısı işte. Sinem ve Zeynep'le buluşmamızda iyi oldu birbirimize vakit ayıramıyorduk benim dersler ,hastalık falan vs işte onları gördüğüme de mutlu oldum.
      
        Bugün çok güleceğim gibi his var içimde histen de öte kesin! Üstü kapalı konuşuyorum çok gizemliyim nihaha evet napıyım o kadar özelimi buraya yansıtamam hıh:)
       
        Yukardaki beni bu aralar sınıyor çok açık ve net bi gerçek bu yani. Ama isyan etmiycem ben tarzım değil herkesin başına gelir arada bu aralarda benim başımda sadece o kadar büyütmeye gerek yok kanımca.
        
        Kolayla aramda bi sorun yok benim kolayı seviyorum önemli olan zoru başarmak derler kime neye göre zor ki? Hangisi zor? Ne zor? Stres yapmaya yaratmaya değer mi hep bi üst kademesi yok mu işin? Nereye kadar? Bunları düşüneceğine önüne gelince yap kardeşim! İcraata geç! Aman zor kim uğraşacak deme belki sen kolay hale getirirsin böylelikle olayları, yaşananları. Olgunlaşıyor muyum ben ya?? Yok yok aman diyim yok öyle bişi:))
        
      O değil de yurt çok eğlenceli hale geldi bu haftasonu koptuk internetten fal bakmayı öğrendik (sayılır). Yatak falı kim kimin yatağında allahım sapıklık işte işsizlik başa bela ama koptuk ya inanılmaz komikti. Atmasyon atraksiyonlarda kattık olaya tabi özüne sadık kalmadık falın. Geyik muhabbeti işte en sevdiğim şey şu hayatta :)
           
     Neyse insanlar kafanızı şişirdim yine ben kaçıyım hafiften kanımca madde madde yazmadım; ama böyle olmuyor ya kolayı seçicem ben yine galiba arada tat versin diye böyle yazıyım dedim tamam amma tuttunuz beni gidiyom ben:) Yine başlıkta takıldım nalet!

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder