26 Mart 2011 Cumartesi

Boş gezenin boş kalfası!

  • Twitter da açtım iyice yayıldım ben bu internete ama güzel bişiymiş sinan güleri follow ettim hemen:) Ama öncelik Ulca'nındı tabi ki o vesile oldu twitter açmama ilk onu follow ettim(bu da ne demekse:D) Ceyda da diyim de kıskanmasın:D
  • Ödevler dağ gibi sadece fiziği yaptım programdan, gerisi hala beni bekliyor hele de o outline  ben ona bakıorum o bana bakamıyor çünkü daha bi gram bir şey yazmadım!
  • Yoğun bi insan olduğumu farkettim bu aralar insanlara sözüm var onları yerine getirmeliyim.
  • Dün mal gibiydim 8 saat ders hepsi ayrı yerde, ototketten ilk kez çıktı aldık biraz zor oldu ama oldu! Bunların üstüne maç.. Saçmaladığım insanlardan özür dilerim :D:D İdare edin artık! Napıyım.
  • Onur ,Oğuz, Doruk üçlüsünü çoooook özledim gelseler de görsek!
  • Hadi bana kızın, 'Buraya yazacağına git ödevlerini yap seni ahmak!' diyin. Eminim içinizde bunu yapmaktan zevk almıycak bi insan yoktur!
  • Hava güzel gibi görünüyor pencereden ama hakikat farklı olabilir tabi..
  • Yine ranzadan inerken yere kapaklandım ne olacak benim sonum bilmiyorum kafamı kırmadan rahat etmiycem galiba:)
  • Ya valla sırf ödevlere geri dönmemek için saçma sapan devam ediyorum yazıya farketmişsinizdir belki, durun aklıma ne geldi uzun zamandır vidyo paylaşmıyorum blogumda durun paylaşıyım hemen izleyin, dinleyin haa ! O kadar paylaşıyorum.

  • Sırasıyla izleyin bence komik  adam biraz kırık sanki ama iyi analiz etmiş Rebecca'nın klibini:D
  • Hadi ben ödevlerin başına oturmaya çalışıyım hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder